Börja med att ta kontakt med oss via mail eller telefon och följ därefter stegen på vår websida

För att hjälpa dig så snabbt och säkert som möjligt kan vi behöva fjärrstyra din dator. Via fjärrsupport och programmet TeamViewer kan vi på iTrace snabbt koppla upp oss mot din dator för att hjälpa dig att lösa dina problem – direkt på plats i din dator och i ditt system. På så sätt kan vi lösa dina problem oavsett var du befinner dig.

OBS! Godkänn fjärrstyrning av din dator endast om vi ber dig om det

Teamviewer

Hämta Ner Teamviewer

Klicka på ikonen för TEAMVIEWER eller på länken för att hämta ner programmet till din dator. Kräver varken en installation eller administrativa rättigheter.

Välj alternativet “yes/ja/kör”

I dialogrutan som dyker upp för programvaran TeamViewer väljer du alternativet ”Kör” eller “Yes/Ja”. Eventuellt behöver du även godkänna en säkerhetsvarning från din webbläsare.

Meddela Oss Ditt Teamviewer Id-Nummer

När programmet har startat behöver du meddela oss det ID-nummer som står angivet för att vi ska kunna upprätta en säker förbindelse till din dator. Allting som görs på din dator ser även du och du har därmed möjlighet att själv visa vad det är som sker och skapar dina problem. Uppkoppling sker bara med din tillåtelse och inget annat. Vi har endast tillgång till din dator under tiden som programmet är öppet, när du har stängt det har vi ingen möjlighet att komma in igen.

När vi är klara stängs anslutningen och kan inte återupptas igen förrän du själv väljer att manuellt ge oss tillgång på nytt.